čtvrtek 26. března 2009

Milostný trojúhelník

Byl jsem na divadelním představení s názvem Milostný trojúhelník. Ne, nebylo to žádné psychologické drama plné vášně, něvery a zrady o citových strastech romantiků, snažících se vyřešit své milostné problémy. Ne, aspoň pokud si takhle někdo nevyložil ukazování šulinů celému publiku v podání Pavla Lišky, Josefa Poláška a Martina Zbrožka.

"Milostný trojúhelník je autorské představení, které pracuje s improvizací, tudíž není nikdy stejné a vždy odhalí něco navíc." Ano, všichni herci odhalili něco navíc hned v samotném úvodu a odstartovali tak nekonečné výbuchy smíchu diváků i své vlastní, trvající něco kolem hoďky a půl. Na Cimrmanech jsem se smál slovním hříčkám, které jsem slyšel stokrát a vždycky je budu chtít slyšet, na Nastojácích jsem se smál prostě vtípkům a historkám, tentokrát jsem se řezal imrovizačním schopnostem - pohotovým kecům, okamžitým nápadům, vtipným reakcím. Předvádět na jevišti takové pičoviny a přitom nebýt trapným a dokázat rozesmát publikum asi dovedou jen takoví klauni. Vždy lidový a přisprostlý Polášek, "přehrávající a hrající si" Liška s nenapodobitelnými tanečními kreacemi a hudebně a výřečně nadaný Zbrožek. Vřele doporučuju, příště bude to samé představení zase úplně o něčem jiném, prostě bude záležet v jakém oblečení, s jakými proprietami a jakými nápady herci bez přípravy vpadnou na jeviště!

1 komentář:

  1. Jsou to fakt expérti :-) A Liškovy tanečný kreace ... inu nenechaly mě chladnou! Díky Ninka, super zážitek! K.

    OdpovědětVymazat